Region Norr Region Östra Region Sydöstra Region Syd Region Västra

Sveriges HR Förening finns i hela Sverige!

Eftersom vi har medlemmar i hela landet är Sveriges HR Förening organiserad i fem geografiska regioner. Regionerna är Norr, Östra, Sydöstra, Västra och Syd. I kartan till höger ser du hur regionerna ser ut och vilken region du tillhör.

Som medlem kopplas du till en region via den ort där du är baserad. Varje region har en styrelse som arrangerar egna, lokala aktiviteter, till exempel HR-pubar och frukostmöten. Som medlem i regionen kan du ta del av dessa initiativ precis på samma sätt som du kan ta del av de nationella aktiviteter som ingår i medlemskapet i Sveriges HR Förening. Aktiviteterna är självklart kostnadsfria för dig. Som inloggad på "Min sida" ser du vilka aktiviteter som sker härnäst i just din region och på regionens sida ser du nyheter från din regions styrelse.

Sveriges HR Förening största styrka är de ideella krafterna som finns i hela Sverige. Om du vill bli mer aktiv i föreningen kan du höra av dig till kansliet eller styrelsen i din region.