Köpvillkor/bokningsvillkor

Genom att du genomför ett köp/en anmälan samtycker du till (1) att få regelbundna e-postmeddelanden från Sveriges HR-förening samt eventuella partners med uppdateringar, nyheter och erbjudanden samt (2) att vi kan komma att dela dina kontaktuppgifter enbart med våra partners för detta ändamål. Du kan när som helst välja att avsluta en prenumeration av nyhetsbrev till din e-post.

KÖPVILLKOR EVENEMANG:

Vid förhinder kan platsen överlåtas till annan person efter samråd med Sveriges HR-förening. Vid eventuell avbokning på grund av sjukdom krävs läkarintyg och kunden äger då rätt att återfå 100% av avgiften.

Betalningsvillkor 30 dagar mot faktura.

KÖPVILLKOR UTBILDNING/KURSER/PEOPLE INSIGHT LABS:

Kostnadsfri avbokning gäller fram till 12 veckor innan startdatum. Vid förhinder kan platsen överlåtas till annan person i samma företag efter samråd med Sveriges HR Förening. Vid eventuell avbokning på grund av sjukdom krävs läkarintyg och kunden äger då rätt att återfå 100% av avgiften.

KÖPVILLKOR FRUKOSTSEMINARIUM:

Vid frukostseminarium gäller kostnadsfri avbokning fram till 48 timmar innan startdatum. Vid förhinder kan platsen överlåtas till annan person i samma företag efter samråd med Sveriges HR-förening. No Show-avgift är 300 SEK gällande frukostseminarierna. Vid eventuell avbokning på grund av sjukdom krävs läkarintyg och kunden äger då rätt att återfå 100% av avgiften.