Annonsering

Nå 5000 HR-perspektiv. Oavsett om det är annonsering eller större partnerskap du söker så har du möjlighet att dela din expertis med HR-föreningens medlemmar.

Nå 5000 HR-perspektiv

- Nå både privat och offentlig sektor. Våra medlemmar finns i både stora och små organisationer. - Yrkesverksamma HR-personer i olika roller. - Nå HR-proffs över hela landet. Våra medlemmar finns från norr till söder och tvärs över. - Ta chansen och bli en thought leader genom att förmedla din expertis vidare till medlemmarna.

Jag vill veta mer

Gå igenom bruset

Vi vet att det kan vara svårt att nå genom bruset och att nå hela vägen fram till HR och beslutsfattare. De senaste åren kanske mer än någonsin då HR har en högst central roll inom framtidsfrågor kring morgondagens arbetsliv. Som samarbetspartner och annonsör till HR-förening får du en naturlig plats mitt i HR-Sverige och får möjlighet att bidra med mervärde för våra medlemmar och följare.

Jag vill veta mer

Ditt budskap i smart format

De senaste utmanande åren har det blivit allt tydligare att HR-funktionen bara blir viktigare och viktigare när det kommer till att bygga hållbara och kreativa organisationer för att möta framtida utmaningar. Nå de verkliga makthavarna ute i landets företag och organisationer med just ditt budskap och din expertis. HR-föreningen erbjuder relevanta annons- och samarbeten genom bland annat: - Webinar & Events - Podcasts - Nyhetsbrev - Magasinet HR People & hrpeople.se - Nätverket People Insight Lab

Kontakta Annelie så får du veta mer