HR People

Sveriges smartaste HR-magasin. Här kan du som är medlem i HR-föreningen ladda ner tidigare utgåvor av magasinet.

Tidigare nummer

Du har sett 4 av 13 tidigare nummer

HR People

Sveriges smartaste HR-magasin

Läs om de senaste innovationerna, trenderna och forskningen. Möt människorna som gör verklig skillnad. Magasinet HR People ges ut med 6 nr/år och du kan läsa utvalda artiklar på hrpeople.se Du som är medlem i HR-föreningen får magasinet kostnadsfritt i din brevlåda och har dessutom tillgång till tidigare nummer i digitalt format.

Till hrpeople.se

Annonsering

Syns i HR People

Vi vet att det kan vara svårt att nå genom bruset och att nå hela vägen fram till HR och beslutsfattare. De senaste åren kanske mer än någonsin då HR har en högst central roll inom framtidsfrågor kring morgondagens arbetsliv. Som samarbetspartner och annonsör till HR-förening får du en naturlig plats mitt i HR-Sverige och får möjlighet att bidra med mervärde för våra medlemmar och följare.

Annonsering