Podcast:Hej HR!

47. Med en bra grund kan du sen sätta plattan i mattan

Med en smart basplatta på plats och fokus på verksamhetens behov och utveckling bidrar HR på bästa sätt. Gäst är Karin Patring, CHRO på Office Management.

31 minuter
Karin Paring

Med en smart basplatta på plats och fokus på verksamhetens behov och utveckling bidrar HR på bästa sätt. Karin Patring som är CHRO för Office Management har omfattande erfarenhet av förflyttningar där teknik och människa utvecklas tillsammans.

Att leda HR/People inom en organisation som har ambitionen att ge sina kunder marknadens bästa teknik och de rätta förutsättningarna för ett bra arbetsliv såväl idag som i framtiden är både förpliktigande och en fantastisk möjlighet att själva som HR-team få syssla med innovation och testa nytt som gör nytta.

Hur kan vi här och nu använda oss av de möjligheter som ny teknik ger oss? Karin delar med sig av sina tips och varför hon tycker att man ska vara nyfiken på den tid vi befinner oss i nu. Hon delar också med sig av sin spaning kring hur HR kommer att se ut om tio år givet AI.

Bli en del av ett engagerat och kunnigt community

Var med och driv utvecklingen av professionen framåt

Omsätt people-perspektiv till affärs- och verksamhetsnytta

Relaterat Innehåll