Podcast:Hej HR!

48. Från familjeföretag till industri på fem år

Anna-Karin Lundgren, HR-chef på foodtechbolaget Ljusgårda i Skaraborg, berättar om hur bondförnuft och ”gör’t, bara gör’t”-andan varit en del av resan och vilka utmaningar och möjligheter som de ser framåt.

28 minuter

Att växa från fem till över 80 anställda på fem år och samtidigt öka sin matproduktion från några 100 kg i veckan till sju ton i veckan är i sig en otrolig resa. Att då samtidigt tänka lite annorlunda än andra i sin bransch, både vad gäller kulturbyggande och vilka kompetenser och talanger man rekryterar, är verkligen inspirerande.

Relaterat Innehåll

Du har sett 4 av 129 relaterat innehåll