Podcast:Fråga forskaren

59. Säsongsavslutning - Vi vet att det är viktigt med reflektion, låt oss göra det!

I säsongsavslutningen blickar Johan och Zorica tillbaka tillsammans med HR-föreningens generalsekreterare/VD Johanna Flanke. Vilka insikter har de tagit med sig från säsongen?

34 minuter
Något som varit lite av en röd tråd genom säsongens Fråga forskaren är behovet som vi människor har av att reflektera för att lära. Johan och Zorica bestämde sig därför att inte bara prata om vikten av reflektion tillsammans med andra utan göra precis det, reflektera.
Tillsammans med HR-föreningens generalsekreterare/VD Johanna Flanke ser de tillsammans tillbaka på den gångna säsongen, delar med sig av sina insikter och inte minst passar på att tacka alla fantastiska forskare i vårt land för det de gör varje dag för att utveckla HR/People-området och med det svenskt näringsliv och samhälle. Vi säger tack och glad sommar och på återhörande i september!

Relaterat Innehåll

Du har sett 4 av 129 relaterat innehåll