Nätverk:Norrbotten

HR-nätverk Norrbotten

Nätverket för dig som är intresserad av HR-frågor och söker inspiration, kunskap och vill nätverka med HR-kollegor från andra lokala företag och organisationer i Norrbotten.

Nätverket vänder sig till dig som är intresserade av HR-frågor och söker inspiration, kunskap och vill nätverka med HR-kollegor från andra lokala företag och organisationer i Norrbotten.

Vi behandlar flera olika ämnen inom HR-fältet, bland annat personalutveckling, rekrytering, arbetsrätt, kompetensutveckling, organisationsförändring/utveckling, hälsa, branding, mångfald och ledarskap.

Målgrupp: Du som medlem är välkommen att delta i nätverket oavsett om du arbetar inhouse med HR-frågor, är chef, konsult eller student. Det viktiga är ditt intresse för HR-frågor och att du tycker att det är roligt att vara en del av aktiva diskussioner i ett nätverk.

Plats: Vi turas om att vara värd för nätverksträffarna, ca 4 gånger per år.

Varmt välkommen!

För närvarande är det kö till detta nätverk, men anmäl dig gärna ändå så blir du kontaktad när det blir en plats ledig.

Logga in

För att kunna ta del av innehållet behöver du ha ett medlemskap i Sveriges HR Förening. Ta del av innehållet genom att bli medlem eller logga in.