Nyhet:Utbildning

Generativ AI Bootcamp för medlemmar

Nu kan du som är medlem i HR-föreningen anmäla dig till Stellar Capacitys utbildning ”Genereativ AI Bootcamp – Generativ AI som superverktyg i praktiken” till medlemspris.

Nu kan du som är medlem i HR-föreningen anmäla dig till Stellar Capacitys intensivkurs ”Genereativ AI Bootcamp – Generativ AI som superverktyg i praktiken” till medlemspris. Du kan välja att gå kursen 10 oktober 2023 eller 26 mars 2024.

Som medlem i HR-föreningen får du 25% rabatt på programavgiften. Du betalar 12 375 kr exkl. moms (ordinarie pris 16 500 kr exkl. moms). Klicka här för att ta del av erbjudandet

Det här är Generativ AI Bootcamp (26 mars 2024):

En del menar att Generativ AI kommer att förändra våra arbetssätt och arbetsplatser lika mycket som Internets ankomst gjorde.

Såväl HR-funktionen som de flesta andra roller i olika organisationer kommer att påverkas och helt plötsligt har vi tillgång till flera superverktyg som kan göra oss mer produktiva, effektiva och även kreativa. Samtidigt måste vi vara medvetna om riskerna som följer med “biased” data och relaterade cybersäkerhetsfrågor.

Genom Stellar Capacitys specialutformade intensivkurs Generativ AI Bootcamp får du som arbetar inom HR med dig den viktigaste grundförståelsen och principerna inom generativ AI.

Under dagen leds du genom flera viktiga plattformar och får se hur generativ AI fungerar i praktiken. Vi går från teoretisk förståelse till en praktisk erfarenhet av hur man kan använda systemen för olika uppgifter på jobbet. Vi testar, övar och lär oss med inspirerande och tydliga handledare i praktiken. På en dag går du från nybörjare till att förstå mer av teknikens potential och vad den kommer att betyda för våra arbetsplatser. På så vis kan du även förbereda kollegor och ta med insikterna i planeringen för de kommande åren.

Du kommer få lära dig mer om:

• Hur generativ AI fungerar
  • Vilken typ av uppgifter den kan hjälpa till med
  • Vilka huvudsakliga verktyg som finns tillgängliga och hur de jämför sig med varandra
  • Hur man kan använda dessa verktyg praktiskt för att fatta mer välgrundade beslut, öka sin och företagets produktivitet och driva innovation.
  • Vad man behöver tänka på utifrån etik och säkerhet

Läs mer och anmäl dig här